Het jaar 2013 Het jaar 2014 Het jaar 2015 Het jaar 2016 Het jaar 2017 Het jaar 2018 Het jaar 2019 Het jaar 2020 Het jaar 2021 Het jaar 2022 Het jaar 2023

De uitvoering van het oratorium “Schepping” m.m.v. het koperkwintet van  Pro Rege uit Heerenveen.

Meer informatie over de activiteiten van ons koor kunt u vinden onder het kopje: Archief

HET JAAR 2023

In 14 april 2023 heeft onze dirigent Joeke Hoekstra uit Idskenhuizen, samen met zijn vrouw Geke, in een gezellig samenzijn, afscheid genomen van alle leden van het ISO-Streekkoor. Onze pianist Bram Stellingwerf had een lied geschreven wat wij uit volle borst Joeke hebben toegezongen.

Wij zijn hem dankbaar voor de acht jaren dat hij ons koor heeft begeleid. We hebben ontzettend genoten van zijn pianospel, zang en zijn aanwezigheid. Nog hartelijk dank daarvoor.

Ook hebben wij begin september 2023 afscheid genomen van onze vaste pianist Bram Stellingwerf uit Woudsend. Dit onder het genot van een kop koffie met gebak. Ook hij heeft ons acht jaren begeleid. Wanneer Joeke niet aanwezig kon zijn, nam Bram het over. Zodoende konden wij altijd blijven repeteren. Bram, hiervoor nog bedankt, namens alle leden van het ISO-Streekkoor.

Beide heren wensen wij veel gezondheid en geluk toe in de toekomst.